VERZENDEN

De verzendkosten variëren per product en kun je altijd inzien door het product in de winkelwagen te plaatsen. Je betaalt één keer verzendkosten ongeacht de hoeveelheid producten die je hebt besteld. Mits je boven de €50,- besteld, dan verzenden wij kosteloos binnen Nederland. Wij hanteren 2 tarieven, voor binnenlandse bestellingen en voor buitenlandse bestellingen (België en Duitsland). Deze vind je hieronder in het overzicht.

VERZENDEN BINNEN NEDERLAND

  • Bij besteding tot €15,90 zijn de verzendkosten: € 6,95
  • Bij besteding vanaf €15,90 zijn de verzendkosten: € 4,95
  • GRATIS verzending bij bestellingen boven de € 50,-

VERZENDEN NAAR BELGIË / DUITSLAND

  • Bij besteding tot €15,90 zijn de verzendkosten: € 6,95
  • Bij besteding vanaf €15,90 zijn de verzendkosten: € 5,95
  • GRATIS verzending bij bestellingen boven de € 100,-

De levertijd vind je onderaan het product. Wanneer een product op nabestelling staat betekent dit dat er een levertijd op het product zit. De levertijd verschilt per productcategorie en dit staat beschreven onder het product. Wij zorgen er zo goed mogelijk voor dat de aanduiding van de levertijden/voorraad up-to-date is. Wij doen dit handmatig, dat betekent dat het wel eens voor kan komen dat we een artikel niet tijdig aan hebben kunnen passen. Hier brengen wij je dan direct van op de hoogte.

Op het moment dat je een bestelling plaatst met voorradige producten en producten die een andere levertijd hebben of tijdelijk niet leverbaar zijn, versturen wij de bestelling pas op het moment dat deze compleet is. Je bestelling wordt verwerkt en zodra de gehele bestelling compleet is versturen wij het pakket. Je krijgt tussentijds geen mail, maar zodra het pakket gereed is voor verzending ontvang je een mail met daarin de track & trace code.

Heb je je bestelling via een directe betaling aan ons betaald? Dan versturen wij het pakketje dezelfde dag nog via DHL. Zo heb je je bestelling in principe de volgende werkdag in huis. De kans bestaat dat je bestelling er bij DHL langer over doet dan 1 dag. In 98% van de gevallen worden de pakketjes echter de volgende dag bezorgd. In drukke periodes (voornamelijk in de decembermaand) kan het iets langer duren.

Wanneer je kiest voor een indirecte betaling kunnen wij in de meeste gevallen het pakketje dezelfde dag nog verzenden. Het kan echter weleens voorkomen dat de verwerkingstijd iets langer is. Dit is dan meestal 1 à 2 werkdagen. Wanneer de betaling voor ons zichtbaar is sturen wij je een e-mail met de ontvangstbevestiging en versturen wij diezelfde dag nog je bestelling.

Op de dag dat je bestelling verzonden wordt ontvang je van ons een e-mail met de track & trace code van je bestelling. Via deze code kun je je pakketje precies volgen en zien wanneer het bij je aangeboden wordt. DHL levert op adressen van particulieren ook op zaterdagen.

Op het moment dat DHL het pakket niet bij jou, of de geadresseerde kan afleveren wordt het aan de buren aangeboden. Als het pakket ook niet bij hen geleverd kan worden, wordt het pakket de volgende dag nogmaals aangeboden. Wanneer het pakket bij de tweede poging ook niet in ontvangst genomen kan worden wordt er door DHL een ticket in de brievenbus achtergelaten. Met dit ticket kun je je bestelling bij het desbetreffende DHL servicepunt afhalen. Hiervoor heeft heb je 3 weken de tijd. Na 3 weken wordt het pakket aan ons retour gezonden. Moeten wij het pakket dan opnieuw naar je versturen? Dan brengen wij hier de verzendkosten opnieuw voor in rekening.

Je kunt het door jou opgegeven adres niet meer wijzigen zodra de bestelling door ons is verwerkt. Het is daarom belangrijk om adresgegevens altijd goed te controleren alvorens je de bestelling bevestigd. Wel kunt je wanneer de DHL chauffeur onderweg is met uw pakket, aangeven dat u het pakket op wilt halen bij een DHL servicepunt. Dit kunt je wijzigen wanneer u de link van de track & trace gebruikt, op de website van DHL.